vrijdag 21 augustus 2015

Yes, toch nog gepubliceerd!

Alweer bijna een jaar geleden zijn we een paar dagen naar Rome geweest. Prachtige stad en geweldig naar ons zin gehad. De vliegreis en het hotel boekten we via Expedia. Dat liep allemaal prima, niks mis mee. Achteraf kregen we nog een verzoek om een beoordeling van ons hotel te geven. Dat deden we. We hadden het tenslotte goed naar ons zin gehad. De enige kanttekening die we plaatsten, was dat de vluchtroute van de gang waar wij sliepen, alleen via het trappenhuis ging. Er was geen andere (nood)uitgang. Dus in geval van brand heb je al gauw een probleem.
Maar goed, kort na onze reactie kregen we van Expedia een bericht dat onze beoordeling niet voldeed o.i.d., en of we een nieuwe beoordeling wilden insturen. Ja gekke Gerrit. Enfin nooit meer iets van gehoord, totdat we vandaag een mailtje kregen met de volgende inhoud:
Je beoordeling over Hotel Edera werd goedgekeurd en staat nu op Expedia. Het ziet er geweldig uit!
We zijn erg blij met jou als geverifieerde beoordelaar samen te werken. Je eerlijke en overwogen feedback helpt andere reizigers bij het plannen van hun reis.
 
Kijk eens aan, dat nog eens een bericht. Weliswaar een jaar later is onze beoordeling toch nog gepubliceerd en zijn we zelfs gepromoveerd tot een geverifieerde beoordelaar waarmee Expedia samenwerkt. Ach, afgezien van deze laatste wonderlijke gang van zaken, zouden we het graag nog een keer overdoen en zouden we zo weer via Expedia een vergelijkbare reis naar hetzelfde hotel boeken. Want nogmaals, het is ons indertijd hartstikke goed bevallen en hebben we er een mooie herinnering aan.

1 opmerking:

  1. En intussen heeft Hotel Edera vast de vluchtroute aangepast, zodat ze tegen gasten kunnen zeggen dat ze er al wat aan gedaan hebben.
    Ik heb ook eens eerlijke en weloverwogen feedback gegeven op W.ehkamp; 'dit product is het geld niet waard' . Het zal je niet verbazen dat die feedback niet geplaatst werd :-)

    BeantwoordenVerwijderen