donderdag 15 januari 2015

Fiets en wandelbeurs

Binnenkort is op 31 januari en 1 februari de Fiets en Wandelbeurs. De laatste jaren wordt altijd in de RAI in Amsterdam gehouden. We gaan er niet elk jaar naar toe maar dit keer zijn we weer van plan. Een beetje sfeer proeven en ideeën op doen. Wij gaan vooral voor zaken als kleding, voeding, reisaccessoires, rugzakken, tassen, schoenen, verzorging, gezondheid, boeken, gidsen, kaarten, fotografie en natuurlijk ook voor nieuwe wandelbestemmingen in binnen en buitenland.

De toegangsprijs bedraagt €15,-. Maar als je je kaartje online koopt betaal je € 12,- en als je een abonnement op Trouw hebt kun je zelfs voor € 11,-  naar binnen. We willen er met de trein naar toe gaan en daarbij gebruik maken van een dag "vrij reizen" van ons 60 + abonnement. Op die manier houden we de kosten nog een beetje binnen de perken. Ik heb nog even gekeken op de sites uitmetkorting en de spoordeelwinkel of er nog andere kortingen waren, maar die vond ik niet.

Overigens is op 28 februari en 1 maart a.s. een vergelijkbare beurs in de Antwerp Expo in Antwerpen gepland. Daar betaal je voor een kaartje in de voorverkoop slechts € 7,- . Dus als je in Vlaanderen, Limburg of Zeeland woont, dan wist ik het wel.

NB. De hiervoor genoemde kortingssites heb ik eveneens geplaatst in het overzicht op m'n pagina met folders, coupons- en vergelijkingssites.

2 opmerkingen:

  1. Klinkt wel leuk! Ik ben er nog nooit geweest. Is het daar erg druk?

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De keren dat we er geweest zijn was het qua drukte goed te doen. Gewoon gezellig.

      Verwijderen