maandag 20 oktober 2014

Kringloopkunst

Onlangs heb ik een kunstwerk gekocht. Een schilderij. Ik heb nog nooit een schilderij gekocht, maar nu kwam het er toch van. Ik liep er in de kringloopwinkel bij ons in het dorp tegenaan. Er staat daar zo'n bak met daarin een grote verzameling van reproducties, muurdecoraties en meer van dat spul. Ik bladerde vluchtig door de tegen elkaar aanstaande kunstwerken en zag plotseling dat er zowaar een echt schilderij  tussen stond. Een heidelandschap met een boer, wat schapen en een schaapskooi. Het bleek een echte Zegeling te zijn. Ik heb nog een tijdje staan dubben of ik het wel zou doen, maar heb tenslotte toch de knoop doorgehakt. Een kloek besluit mag ik wel zeggen. Voor €15,- mocht ik het meenemen. Nu nog een plaatsje aan de muur zoeken en ophangen.

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry dat ik je reactie heb weggehaald. Ik klikte erop voordat is in de gaten had wat ik deed. Maar je schreef dat je 15,- euro nog best wel wat prijzig vond. Ach ja wat de gek er voor geeft hé. Ik viel er gewoon op.

    BeantwoordenVerwijderen