donderdag 18 september 2014

Zou het werken?

Vandaag een kort bericht. Onlangs zijn "N" en ik naar Rome geweest. Afgelopen  maandag vertrokken we en vanavond (donderdag) waren we weer terug. Op Schiphol stonden in de wachtruimte voor je naar de gate gaat, twee futuristische stoelen opgesteld. Op de foto kun je zien dat als je er 2 euro ingooit, je een volledige "reboost" wordt beloofd. Bij mensen die er gebruik van maakten kantelde de stoel tot ligstand, zag je wat hier en daar wat gaan trillen en hoorde je een soort "new age-achtige" muziek. Wij hebben onze euro's maar aan een kop koffie besteed. Evenwel als iemand een positieve ervaring met zo'n apparaat heeft, dan hoor ik het graag.


2 opmerkingen:

  1. Ik zou die stoelen best willen proberen! Ze beloven veel. Maar stel dat je er echt als herboren uit komt! Ik ben benieuwd naar ervaringen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het eigenlijk moeten proberen. Maar ja dat is altijd achteraf.

      Verwijderen